.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد50 درصدی امکانات امدادونجات هلال احمر

معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت:بکارگیری نیروها و امکانات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی

داشته است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ، مهندس بهزاد پور محمد ، با بیان اینکه سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور فعالیت خود را از تاریخ 15 اسفند 87 شروع نموده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه می دهد افزود:این سازمان با آماده سازی و استقرار مناسب یک هزار پایگاه و پست ثابت و سیار با اولویت استقرار در مناطق حادثه خیز و پر تردد در سطح کشور به مردم خدمات لازم را ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نیروی عملیاتی آموزش دیده در این طرح بکار گیری شده اند اظهار داشت:استفاده از 910 خودروی آمبولانس که 150 دستگاه آن جدید بوده ،استفاده از 890 خودروی عملیاتی ،54 خودروی نجات ،290 ست نجات هیدرولیک ،8 خودروی اتوبوسی آمبولانسی و اتاق عمل سیار ،800 دستگاه سیستم ارتباطی و 10 فروند بالگرد از دیگر امکانات بکار گیری شده در این طرح است.
پور محمد با بیان اینکه بیش از 300 نیروی عملیاتی مطلع به عنوان ارزیاب در سطوح مختلف استانی و ملی از شروع تا خاتمه طرح به منظور اصلاح امور در حین ارائه خدمات ، بررسی نقاط ضعف و قوت جهت برنامه ریزی های آینده فعالیت دارند تصریح کرد:در پایان طرح استان های برتر،شعب برتر ،پایگاه های ثابت ،پست های موقت و سیار برتر و نیروهایی که بهترین خدمات را درطی اجرای طرح ارائه کنند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه از تاریخ شروع طرح تاکنون به دو هزار و 600 نفر مصدومین تصادفات خدماتی مانند کمک های اولیه ، نجات و رها سازی و اعزام به مراکز درمانی ارائه شده است خاطر نشان کرد:در همین مدت به 17 هزار و 900 نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شده است.
معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور همچنین افزود:به 17 هزار و 220 نفر نیز تاکنون اسکان اضطراری داده شده است.
پورمحمد با بیان اینکه شبکه پیام کوتاه سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با شماره 3000147 جهت ارتباطات مردمی در نظر گرفته شده و آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مردم است اظهار داشت:به بهترین تصویر فیلم و عکس از خدمات جمعیت هلال احمر کشور در حوزه امداد و نجات که توسط مردم ارائه گردد نیز جوایز ارزنده ای اهدا می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.